השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    search-trigger חפשו
    pop-trigger צרו קשר

    נהלים כלליים

    נהלים כלליים

    שעות פעילות מחלקת שרות לקוחות

    ימים א – ה 09:00 – 17:00.

    מוצ"ש – כשעה לפני תחילת המופע.

    עמלת ביטול כרטיסים שנרכשו-10ש”ח לכל כרטיס.

    אין ביטולים והחזרות כספים ביום המופע.

     

    בערב המופע ניתן לקבל כרטיסים שהוזמנו לאותו ערב בלבד.

    אנו מתחילים את ההצגה בשעה הנקובה על גבי כרטיס הכניסה. עם סגירת הדלתות, המאחרים יופנו לשורות העליונות ועל פי הנחיות הסדרן.

    אין להכניס שתייה ואוכל לאולם.

     

    תקנון ונהלים כלליים ולמנויים

     

    מנויי ההיכל זכאים למבחר הטבות והנחות. אנא בדקו באתר היכל התרבות או בפרסומים הנשלחים לביתכם מידי עת.

    המנויים  נהנים ממקום ישיבה קבוע ,למעט בהצגות הבחירה.

     

    מדיניות ביטול מנוי או ביטול/שינוי כרטיסים שנרכשו:

    במידה ואין באפשרותכם להגיע להצגה /מופע על פי לוח המופעים של המנוי שלכם, ניתן לבטל את המופע בהודעה מראש עד 24 שעות לפני מועד המופע ולבחור מועד חלופי על בסיס המקומות הפנויים. באם הכרטיסים למופע  נמצאים ברשותכם, אנא ציינו "מבוטל" על גבי הכרטיס והעבירו לפקס: 04-626772 או מייל : kht@htorakiva.co.il

    לצערנו, ללא קבלת הכרטיסים המבוטלים לא נוכל לשריין לכם כרטיסים למועד החדש.

     

    באם לא יידעתם עד 24 שעות מראש לפני מועד ההצגה/המופע, לאחר תאריך ההצגה/המופע, לא יתקבלו החזרים/זיכויים והדבר ייחשב כאילו צפיתם בהצגה/במופע ולא תתאפשר הצגה חלופית.

    אין ביטולים והחזרות כספים ביום המופע.

    לא ניתן יהיה להמיר כרטיסים אלו לעונת המנויים הבאה- אנא דאגו להמיר את הכרטיסים להצגה /מופע אחר עוד בעונת המנויים הנוכחית.

    עמלת ביטול כרטיסים שנרכשו – 10 ₪ לכל כרטיס.

    עמלת ביטול המנוי – 25 ₪ למנוי

    מדיניות האיחורים למופעים:

    הנהלת ועובדי ההיכל עושים הכל בכדי להתחיל את המופע בשעה היעודה. הקפידו להגיע לא יאוחר מרבע שעה לפני תחילת המופע. מקומות הישיבה שמורים לכם עד תחילת המופע. המאחרים יופנו למקומות ישיבה פנויים בשורות האחרונות.

     

    שמירת הזכות לשינויים:

    הנהלת ההיכל התרבות שומרת לעצמה את הזכות לשנות/להחליף הצגה שנקבעה בהצגה טובה יותר, למענכם.

    לידיעתכם, מסיבות שאינן תלויות בנו, יתכנו שינויים של הרגע האחרון בהרכב האמנים/השחקנים/התכנית. הזכות לשינויים שמורה.

     

    מחזיקי תעודת תושב אור עקיבא זכאים להנחה ברכישת מנוי וכרטיסים

     

     

    דרכי רכישת המנוי:

    מלאו את טופס ההרשמה והעבירו לפקס: 04-6267722

    או באמצעות העברת טופס ההרשמה למייל: kht@htorakiva.co.il

     

    טלפון מחלקת שירות לקוחות: 04-6266636.

     

    שימו לב, מקומות הישיבה שלכם ישמרו עד 31 ביולי. לצערנו, לאחר מועד זה, המערכת תשחרר אוטומטית את מקומותיכם.

    לרכישת וחידוש מנוי יש למלא את טופס ההרשמה במלואו בכתב יד ברור.

     

    הטיפול במנוי יעשה לפי סדר הגעת הטפסים.

    כל הקודם זוכה במקום טוב יותר.

     

    הזמנת הצגות בחירה נעשית על בסיס מקומות פנויים.

    כל הקודם זוכה במקומות טובים יותר!

     

    מועדי רכישת כרטיסים בודדים לעונה הבאה:

    מיד עם תום הרשמת המנויים.

     

    אנא השארו מעודכנים:

    מחלקת שירות הלקוחות מעבירה עדכונים שוטפים על מופעים חדשים ומבצעים באמצעות כתובת המייל שציינתם בטופס ההרשמה, באם  שיניתם/החלפתם את כתובת המייל אנא ידעו אותנו בכדי שתישארו מעודכנים.

    תלונות

    תלונות מתקבלות בכתב בלבד. יש לשלוח את התלונה לפקס מס.04-626-77-22 . חובה למלא את פרטי הלקוח, תאריך המקרה ותאור מפורט של התלונה.
    התלונה תטופל תוך 14 יום מתאריך קבלתה והתשובה תישלח ללקוח בהתאם לפרטים המצוינים בגוף התלונה.
    תלונות טלפוניות, לא תעננה.

    נהלים כלליים

    שעות פעילות מחלקת שרות לקוחות

    ימים א – ה 09:00 – 17:00.

    מוצ"ש – כשעה לפני תחילת המופע.

    עמלת ביטול כרטיסים שנרכשו-10ש”ח לכל כרטיס.

    אין ביטולים והחזרות כספים ביום המופע.

     

    בערב המופע ניתן לקבל כרטיסים שהוזמנו לאותו ערב בלבד.

    אנו מתחילים את ההצגה בשעה הנקובה על גבי כרטיס הכניסה. עם סגירת הדלתות, המאחרים יופנו לשורות העליונות ועל פי הנחיות הסדרן.

    אין להכניס שתייה ואוכל לאולם.

     

    תקנון ונהלים כלליים ולמנויים

     

    מנויי ההיכל זכאים למבחר הטבות והנחות. אנא בדקו באתר היכל התרבות או בפרסומים הנשלחים לביתכם מידי עת.

    המנויים  נהנים ממקום ישיבה קבוע ,למעט בהצגות הבחירה.

     

    מדיניות ביטול מנוי או ביטול/שינוי כרטיסים שנרכשו:

    במידה ואין באפשרותכם להגיע להצגה /מופע על פי לוח המופעים של המנוי שלכם, ניתן לבטל את המופע בהודעה מראש עד 24 שעות לפני מועד המופע ולבחור מועד חלופי על בסיס המקומות הפנויים. באם הכרטיסים למופע  נמצאים ברשותכם, אנא ציינו "מבוטל" על גבי הכרטיס והעבירו לפקס: 04-626772 או מייל : kht@htorakiva.co.il

    לצערנו, ללא קבלת הכרטיסים המבוטלים לא נוכל לשריין לכם כרטיסים למועד החדש.

     

    באם לא יידעתם עד 24 שעות מראש לפני מועד ההצגה/המופע, לאחר תאריך ההצגה/המופע, לא יתקבלו החזרים/זיכויים והדבר ייחשב כאילו צפיתם בהצגה/במופע ולא תתאפשר הצגה חלופית.

    אין ביטולים והחזרות כספים ביום המופע.

    לא ניתן יהיה להמיר כרטיסים אלו לעונת המנויים הבאה- אנא דאגו להמיר את הכרטיסים להצגה /מופע אחר עוד בעונת המנויים הנוכחית.

    עמלת ביטול כרטיסים שנרכשו – 10 ₪ לכל כרטיס.

    עמלת ביטול המנוי – 25 ₪ למנוי

    מדיניות האיחורים למופעים:

    הנהלת ועובדי ההיכל עושים הכל בכדי להתחיל את המופע בשעה היעודה. הקפידו להגיע לא יאוחר מרבע שעה לפני תחילת המופע. מקומות הישיבה שמורים לכם עד תחילת המופע. המאחרים יופנו למקומות ישיבה פנויים בשורות האחרונות.

     

    שמירת הזכות לשינויים:

    הנהלת ההיכל התרבות שומרת לעצמה את הזכות לשנות/להחליף הצגה שנקבעה בהצגה טובה יותר, למענכם.

    לידיעתכם, מסיבות שאינן תלויות בנו, יתכנו שינויים של הרגע האחרון בהרכב האמנים/השחקנים/התכנית. הזכות לשינויים שמורה.

     

    מחזיקי תעודת תושב אור עקיבא זכאים להנחה ברכישת מנוי וכרטיסים

     

     

    דרכי רכישת המנוי:

    מלאו את טופס ההרשמה והעבירו לפקס: 04-6267722

    או באמצעות העברת טופס ההרשמה למייל: kht@htorakiva.co.il

     

    טלפון מחלקת שירות לקוחות: 04-6266636.

     

    שימו לב, מקומות הישיבה שלכם ישמרו עד 31 ביולי. לצערנו, לאחר מועד זה, המערכת תשחרר אוטומטית את מקומותיכם.

    לרכישת וחידוש מנוי יש למלא את טופס ההרשמה במלואו בכתב יד ברור.

     

    הטיפול במנוי יעשה לפי סדר הגעת הטפסים.

    כל הקודם זוכה במקום טוב יותר.

     

    הזמנת הצגות בחירה נעשית על בסיס מקומות פנויים.

    כל הקודם זוכה במקומות טובים יותר!

     

    מועדי רכישת כרטיסים בודדים לעונה הבאה:

    מיד עם תום הרשמת המנויים.

     

    אנא השארו מעודכנים:

    מחלקת שירות הלקוחות מעבירה עדכונים שוטפים על מופעים חדשים ומבצעים באמצעות כתובת המייל שציינתם בטופס ההרשמה, באם  שיניתם/החלפתם את כתובת המייל אנא ידעו אותנו בכדי שתישארו מעודכנים.

    תלונות

    תלונות מתקבלות בכתב בלבד. יש לשלוח את התלונה לפקס מס.04-626-77-22 . חובה למלא את פרטי הלקוח, תאריך המקרה ותאור מפורט של התלונה.
    התלונה תטופל תוך 14 יום מתאריך קבלתה והתשובה תישלח ללקוח בהתאם לפרטים המצוינים בגוף התלונה.
    תלונות טלפוניות, לא תעננה.

     

    מחפשים הצגה מתאימה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים דומים

      אודות

      סדרות המנויים לתיאטרון כן. זה נכון! אנחנו לא יודעים מהו טעמו האישי של...

      הישארו קרובים לבמה והירשמו לניוזלטר שלנו

      עולם התיאטרון כה דינמי, חבל שתפספסו