השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    search-trigger חפשו
    pop-trigger צרו קשר

    נהלים כלליים

    נהלים כלליים

    שעות פעילות מחלקת שרות לקוחות

    ימים א – ה 09:00 – 18:00.

    יום ו' וערבי חג – 09:30 – 12:00

    מוצ"ש – כשעה לפני תחילת המופע.

    עמלת ביטול כרטיסים שנרכשו-10 ש”ח לכל כרטיס.

    אין ביטולים והחזרות כספים ביום המופע.

     

    בערב המופע ניתן לקבל כרטיסים שהוזמנו לאותו ערב בלבד.

    אנו מתחילים את ההצגה בשעה הנקובה על גבי כרטיס הכניסה. עם סגירת הדלתות, המאחרים יופנו למקומות הפנויים בשורות העליונות על פי הוראות הסדרן.

    אין להכניס שתייה ואוכל לאולם.

    תקנון ונהלים כלליים למנויים

    מנויי ההיכל זכאים למבחר הטבות והנחות. אנא בדקו באתר היכל התרבות ובפרסומים הנשלחים לביתכם מידי עת.

    המנויים  נהנים ממקום ישיבה קבוע ,למעט בהצגות הבחירה.

    לרשות הקהל עומדת מערכת עזר לכבדי שמיעה חדישה ומשוכללת.

    מדיניות ביטול מנוי/שינוי כרטיסים שנרכשו:

    במידה ואין באפשרותכם להגיע להצגה /מופע על פי לוח המופעים של המנוי שלכם, ניתן לבטל את המופע בהודעה מראש עד 24 שעות לפני מועד המופע ולבחור מועד חלופי על בסיס המקומות הפנויים.

    באם הכרטיסים למופע  נמצאים ברשותכם, אנא ציינו "מבוטל" על גבי הכרטיס והעבירו לפקס: 04-6267722 או מייל : kht@htorakiva.co.il

    לצערנו, ללא קבלת הכרטיסים המבוטלים לא נוכל לשריין לכם כרטיסים למועד החדש. 

     

    באם לא יידעתם עד 24 שעות מראש לפני מועד ההצגה/המופע, לאחר תאריך ההצגה/המופע,

    לא יתקבלו החזרים/זיכויים והדבר ייחשב כאילו צפיתם בהצגה/במופע ולא תתאפשר הצגה חלופית.

    אין ביטולים והחזרות כספים ביום המופע.

    לא ניתן יהיה להמיר כרטיסים אלו לעונת המנויים הבאה- אנא דאגו להמיר את הכרטיסים להצגה /מופע אחר עוד בעונת המנויים הנוכחית.

     

    עמלת ביטול כרטיסים שנרכשו  – 10 ₪ לכל כרטיס.

    עמלת ביטול המנוי – 25 ₪ למנוי
    תוספת בגין שינוי מועד צפייה בהצגה מיום חול למוצ"ש –20 ₪ לכרטיס.

     

    מדיניות האיחורים למופעים:

    הנהלת ועובדי ההיכל עושים הכל בכדי להתחיל את המופע בשעה היעודה. הקפידו להגיע לא יאוחר מרבע שעה לפני תחילת המופע. מקומות הישיבה שמורים לכם עד תחילת המופע. המאחרים יופנו למקומות ישיבה פנויים בשורות האחרונות על בסיס מקום פנוי.

     

    שמירת הזכות לשינויים:

    הנהלת היכל התרבות שומרת לעצמה את הזכות לשנות/להחליף הצגה שנקבעה בהצגה טובה יותר, למענכם.

     

    לידיעתכם, מסיבות שאינן תלויות בנו, יתכנו שינויים של הרגע האחרון בהרכב האמנים/השחקנים/התכנית. הזכות לשינויים שמורה.

     

    דרכי רכישת המנוי:

    מלאו את טופס ההרשמה והעבירו לפקס: 04-6267722

    או באמצעות העברת טופס ההרשמה למייל: kht@htorakiva.co.il

     

    טלפון מחלקת שירות לקוחות: 04-6266636.

    מחזיקי תעודת תושב אור עקיבא זכאים להנחה ברכישת מנוי וכרטיסים

     

    מדיניות ומועדי חידוש ורכישת מנויים:

    חידוש מנוי מתאפשר החל מה-1  באוגוסט.

    שימו לב, מקומות הישיבה שלכם ישמרו עד ה-31 באוגוסט. לצערנו, לאחר מועד זה, המערכת תשחרר אוטומטית את מקומותיכם.

    רכישת מנוי חדש ניתן לבצע מתחילת חודש אוגוסט.

    לרכישת וחידוש מנוי יש למלא את טופס ההרשמה במלואו בכתב יד ברור.

     

    הטיפול במנוי יעשה לפי סדר הגעת הטפסים.

    כל הקודם, זוכה במקום טוב יותר.

    מדיניות ומועדי הזמנת הצגות בחירה:

    ניתן להזמין הצגות בחירה מתחילת חודש מאי בזמן חידוש המנוי.

    הזמנת הצגות בחירה נעשית על בסיס מקומות פנויים.

    כל הקודם זוכה במקומות טובים יותר!

     

    אנא הישארו מעודכנים:

    מחלקת שירות הלקוחות מעבירה עדכונים שוטפים על מופעים חדשים ומבצעים באמצעות כתובת המייל שציינתם בטופס ההרשמה, באם  שיניתם/החלפתם את כתובת המייל אנא ידעו אותנו בכדי שתישארו מעודכנים.

    מנויים מחדשים, אם יש שינוי בפרטי הכתובת או הטלפון אנא ציינו זאת בטופס ההרשמה.

    מחפשים הצגה מתאימה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים דומים

      אודות

      סדרות המנויים לתיאטרון כן. זה נכון! אנחנו לא יודעים מהו טעמו האישי של...

      הישארו קרובים לבמה והירשמו לניוזלטר שלנו

      עולם התיאטרון כה דינמי, חבל שתפספסו