עונת המנויים 2018-19 החלה...

... >>

מנויים ולקוחות יקרים

ההרשמה לעונת המנויים 2018-2019 נפתחה. ממתינים לכם במחלקת שירות לקוחות... >>

הרשמה לניוזלטר

קבלו עידכונים לגבי מופעים חדשים, מבצעים ואירועים מיוחדים:

שלח אני מאשר קבלת דיוור אלקטרוני מהיכל התרבות אור עקיבא

מידע כללי

מידע כללי/למנויים


נהלים כלליים :

שעות פעילות מחלקת שרות לקוחות

ימים א – ה 09:00 – 18:00.

יום ו' וערבי חג – 09:30 – 12:00

מוצ"ש – כשעה לפני תחילת המופע.


עמלת ביטול כרטיסים שנרכשו - 10 ₪ לכל כרטיס.

עמלת ביטול המנוי - 25 ₪ למנוי
תוספת בגין שינוי מועד צפייה בהצגה מיום חול למוצ"ש –20 ₪ לכרטיס.



אין ביטולים והחזרות כספים ביום המופע.


בערב המופע ניתן לקבל כרטיסים שהוזמנו לאותו ערב בלבד.


אנו מתחילים את ההצגה בשעה הנקובה על גבי כרטיס הכניסה. עם סגירת הדלתות, המאחרים יופנו למקומות הפנויים בשורות העליונות על פי הוראות הסדרן.


בהצגות לילדים, על מנת לא לפגום בחוויית הצפייה של ילדיכם, ילדים

ופעוטות מתחת לגיל שנתיים, לא יורשו להיכנס לאולם.


אין להכניס שתייה ואוכל לאולם.

 אין הנהלת ההיכל אחראית על מופעי אמרגנים


תקנון ונהלים כלליים למנויים :


מנויי ההיכל זכאים למבחר הטבות והנחות. אנא בדקו באתר היכל התרבות ובפרסומים הנשלחים לביתכם מידי עת.

המנויים  נהנים ממקום ישיבה קבוע ,למעט בהצגות הבחירה.


לרשות הקהל עומדת מערכת עזר לכבדי שמיעה חדישה ומשוכללת.


מדיניות ביטול מנוי/שינוי כרטיסים שנרכשו:

במידה ואין באפשרותכם להגיע להצגה /מופע על פי לוח המופעים של המנוי שלכם, ניתן לבטל את המופע בהודעה מראש עד 24 שעות לפני מועד המופע ולבחור מועד חלופי על בסיס המקומות הפנויים.

באם הכרטיסים למופע  נמצאים ברשותכם, אנא ציינו "מבוטל" על גבי הכרטיס

והעבירו לפקס: 04-6267722.

לצערנו, ללא קבלת הכרטיסים המבוטלים לא נוכל לשריין לכם כרטיסים למועד החדש. 


באם לא יידעתם עד 24 שעות מראש לפני מועד ההצגה/המופע, לאחר תאריך ההצגה/המופע,

לא יתקבלו החזרים/זיכויים והדבר ייחשב כאילו צפיתם בהצגה/במופע ולא תתאפשר הצגה חלופית.

אין ביטולים והחזרות כספים ביום המופע.


לא ניתן יהיה להמיר כרטיסים אלו לעונת המנויים הבאה- אנא דאגו להמיר את הכרטיסים להצגה /מופע אחר עוד בעונת המנויים הנוכחית. 



מנויי המוסיקה הקלאסית

החלפת קונצרט להצגת תיאטרון תתאפשר פעם אחת בעונה בתוספת של 25שח לכרטיס.


מדיניות האיחורים למופעים:

הנהלת ועובדי ההיכל עושים הכל בכדי להתחיל את המופע בשעה הייעודה. הקפידו להגיע לא יאוחר מרבע שעה לפני תחילת המופע. מקומות הישיבה שמורים לכם עד תחילת המופע. המאחרים יופנו למקומות ישיבה פנויים בשורות האחרונות על בסיס מקום פנוי. 


שמירת הזכות לשינויים:

הנהלת היכל התרבות שומרת לעצמה את הזכות לשנות/להחליף הצגה שנקבעה בהצגה טובה יותר, למענכם.

לידיעתכם, מסיבות שאינן תלויות בנו, יתכנו שינויים של הרגע האחרון בהרכב השחקנים.


הזכות לשינויים שמורה


דרכי רכישת המנוי:

מלאו את טופס ההרשמה והעבירו לפקס: 04-6267722 

או באמצעות העברת טופס ההרשמה למייל: oht@htorakiva.co.il


טלפון מחלקת שירות לקוחות: 04-6266636. 

מחזיקי תעודת תושב אור עקיבא זכאים להנחה ברכישת מנוי וכרטיסים


מדיניות ומועדי חידוש ורכישת מנויים:

חידוש מנוי מתאפשר החל מה-1 במאי עד אוגוסט.


שימו לב, מקומות הישיבה שלכם ישמרו עד ה-31 במאי. לצערנו, לאחר מועד זה, המערכת תשחרר אוטומטית את מקומותיכם.

רכישת מנוי חדש ניתן לבצע מתחילת חודש מאי עד סוף אוגוסט.

לרכישת וחידוש מנוי יש למלא את טופס ההרשמה במלואו בכתב יד ברור ולהעביר באמצעות הפקס.


הטיפול במנוי יעשה לפי סדר הגעת הטפסים.


כל הקודם, זוכה במקום טוב יותר.


מדיניות ומועדי הזמנת הצגות בחירה:

ניתן להזמין הצגות בחירה מתחילת חודש מאי בזמן חידוש המנוי.


הזמנת הצגות בחירה נעשית על בסיס מקומות פנויים.

כל הקודם זוכה במקומות טובים יותר!


אנא הישארו מעודכנים:

מחלקת שירות הלקוחות מעבירה עדכונים שוטפים על מופעים חדשים ומבצעים באמצעות כתובת המייל שציינתם בטופס ההרשמה, באם  שיניתם/החלפתם את כתובת המייל אנא ידעו אותנו בכדי שתישארו מעודכנים.

מנויים מחדשים, אם יש שינוי בפרטי הכתובת או הטלפון אנא ציינו זאת בטופס ההרשמה.

הארות/הערות/בקשות מיוחדות מתקבלות בכתב בלבד. יש לשלוח את הבקשה לפקס:04-626-77-22   חובה למלא את פרטי הלקוח, תאריך המקרה ותאור מפורט של התלונה.
הבקשה תטופל תוך 14 יום מתאריך קבלתה והתשובה תישלח ללקוח בהתאם לפרטים המצויינים בגוף התלונה. 
תלונות טלפוניות, לא תיעננה.